Kjøleromsdøren

Jeg har tidligere skrevet at jeg ville lage meg noen krittavler å sette rundt om. Men når man flytter inn i et hus, så er man så veldig varsom med å hamre løs på veggene og lage hull, før man egentlig vet hvordan man vil ha det. Dermed endte jeg opp med å male kjøleromsdøren med tavlemaling, og jeg er superfornøyd!

DSC07485

Når vi har gjester og virkelig steller i stand skriver jeg gjerne menyen på tavla. I hverdagen bytter vi på ha ha praktiske, kjedelige beskjeder som at vi mangler dopapir, og søte ting som dette, eller andre og mer kreative skriblerier.

Leave a Reply

