Julekalender

Vi er ganske barnslige J-man og jeg. Og det tror jeg de fleste som kjenner oss vet. Dermed syns vi det er stas å lage adventskalendere til hverandre. I år har jeg laget kort med søte små beskjeder, noen gavekort på koselig ting vi skal gjøre sammen i løpet av adventstiden, og med ting jeg syns er ekstra herlig ved han.

Blogg6

I tillegg har jeg supplert med en hel haug små nisser og andre figurer, som jeg har planer om å ha i pepperkakebyen vi skal lage. Nok en gang har jeg tydd til Søstrene Grene, og hele adventskalenderen, med kostnadene til aktivitetene vi skal finne på kom på 600 kr. Det vil si 25 kroner dagen i snitt. Det syns jeg ikke er ille, spesielt når jeg har kjøpt ting vi kommer til å bruke hver jul i mange år fremover!

Leave a Reply

