DIY – julekrans

Inni mellom glimter jeg til, og kommer i det kreative hjørnet. Så da passer det meget godt at vi har Søstrene Grene tilgjengelig. Finner alltid et prosjekt (eller 10) når jeg tursler rundt i butikken der. Og denne gangen fant jeg ut at jeg skulle lage min egen krans. Mulig andre ikke er like imponert over mitt verk, som det jeg selv er. Men det er spiller jo ingen kasserolle!

DSC07429DSC07428DSC07434DSC07442DSC07439Alt utstyr er kjøpt på Søstrene Grene og hele sulamitten kosta 112,- tilsammen 🙂 Slikt liker vi!

 

Leave a Reply

