Klar for adventstid

Jeg har et litt anstrengt forhold til selve jula. For meg er den fylt med dårlig samvittighet over de jeg ikke er sammen med denne jula. Realiteten er at jeg alltid føler at jeg skuffer noen når jula kommer luskende. Men adventstida der i mot, den ELSKER jeg. Ventetida er mye bedre.DSC07483

Reinsdyret Rolf – kremmerhuset, kobberlysestake – H&M Home, ustrøken adventsduk – KID interiør, Puter har jeg sydd selv med silke jeg kjøpte i Thailand i sommer (meget stolt over sistnevnte, da jeg ikke særlig bevandret med symaskin) 

Det er julemusikk, det er julebakst, salmiakklukt, pepperkakehus og mengder med god gløgg. Man må jo bare elske det?!DSC07479

Jeg må nok innrømme at Villa J&J har vært adventsklar i ei uke. Sånn går det når man får pasienter på besøk, og plutselig må være hjemme å gi omsorg og kjærlighet i flere dager. DSC07472Ha en riktig fin første adventsuke!

 

Leave a Reply

