Spisekroken

Jeg liker å skille mellom hverdag og fest. Dermed liker jeg også veldig godt å kunne ha et rom til middagsselskap, og et annet til hverdagsmaten. Opprinnelig kjøpte vi bare et spisebord. Og vårt gamle kjøkkenbord ga vi bort til de som kjøpte leiligheta vår.

blogg4

Dermed måtte jeg være litt kreativ etter å ha flyttet om slik at kjøkkenbordet vårt, plutselig ble spisebordet. Det å få J-man med på å kjøpe ennå et nytt bord var temmelig håpløst, det visste jeg. Dermed ble reddningen våre 2 kontorpulter som vi kjøpte på IKEA. Med strips ble dette et helt yppelig kjøkkenbord.

DSC07392Slenger på et lite blinkskudd av Mons Pipulf. Han er forøvrig også blitt veldig glad i huset, og nabolaget. Han har gått fra å være innekatt til å være utekatt (kun når det er finvær vel og merke), og fra å ha ett hjem til å ha 2. Nå stikker han bort til naboen, når han føler matmor og matfar blir litt for kjipe. Livet som pusekatt er jaggu det meg godt!

 

Leave a Reply

