TV-stuen

Blogg3

Bokhyller – IKEA Hemnes, Gyngestol – loppemarket, Stuebord – IKEA Hemnes, Lysestake i kobber -. Kremmerhuset.

Dette er nok det rommet vi bruker desidert mest i våken tilstand. Med en deilig mjuk sofa, og en liten peis er dette den perfekte plassen å tilbringe høstkveldene våre. Også her har vi supplert de nye møblene fra IKEA med noen loppemarked funn. DSC07394

Det mangler fortsatt litt på vegger osv. men det er slikt jeg gjerne vil ta etterhvert, når vi har fått bodd oss skikkelig inn. Inn til videre har vi kun brukt i spikerene som var her da vi flyttet inn. DSC07400

Til og med på peishyllen har jeg fått til å blande nytt og gammelt. Her i form av 2 lysestaker i keramikk i fra KÄHLER – Cono sammen med 2 messinglysestaker som jeg har funnet på loppemarked. I tillegg har favorittbildet mitt fått plass: Det aller første bildet som eksisterer av meg og J, tatt på den aller første kvelden vi møttes. Ærevære mine paparazzi-venner ❤

 

Leave a Reply

