there is warmth in old memories

vs fgdHøsten er på vei, og jeg kjenner at det faktisk er litt godt. Jeg trives når det stormer rundt meg, og jeg kan sitte inne med fyr i peisen, med verdens beste samvittighet. Likevel gleder jeg meg til neste sommer, med pikniker, og late sommerdager. En av mine favorittting med Norge er at vi virkelig kjenner de forskjellige årstidene på kroppen. Høst og vår er mine favoritter. Disse årstidene er fylt med forventninger om at noe annet snart skal komme, enten det er snø eller sommervarme.

//

Autumn is on its way and it’s actually a little nice. I like it when it storms around me, and I can sit inside by the fireplace, with the best conscience. Still, I’m looking forward to next summer, with picnics and lazy summer days. One of my favorite things with Norway is that we really feel the different seasons. Autumn and spring are my favorites. These seasons are filled with expectations that something else soon will come, whether it’s snow or summer heat.

 

Leave a Reply

