Its all in the details

DSC06560På vei inn til det aller helligste møtte vi dette skiltet, ironien var så sterk at jeg bare måtte forevige det. Men jeg så også behovet. For bare på de stakkars meterene det tok oss å komme oss fra båten til tempelet/slottet ble vi forsøkt svindlet eller lurt 3 ganger. Så det ligger vel noe vettugt bak det. 

Jeg er ikke helt klar til å gi slipp på the royal palace her inne på bloggen. Og i dag tenkte jeg at jeg måtte vise dere noen av de fantastiske detaljene.

DSC06646 DSC06645 DSC06624 DSC06623 DSC06621 DSC06614 DSC06597 DSC06581

Leave a Reply

