Så mange inntrykk, så liten tid

staircase-makeover-black-and-white-railings-hickory-treads-white-risers

Jeg er endelig landet etter 30 dager med jetset-liv. Vi har vært på ferie, og besøkt Phuket, Phi Phi, Khon Caen og Bangkok, før vi kom hjem, og jeg akkurat rakk å pakke om  kofferten min. Jeg dro straks videre til Vilnius, for 2 uker med nettverksbygging og kunnskapspåfyll.

Jeg har hatt det utrolig bra, og fått veldig mye inspirasjon til huset. Men det tar nok litt tid til å fordøye absolutt alt. Nå durer vaskemaskina, mens jeg jobber iherdig med bildeveggen i gangen.

Oh, og det beste: vi får ny trapp! Ei trapp som sitter fast og som er trygg å gå i. (Det at vi i samme slenge blir kvitt vegg til vegg [eller trinn til trinn, høhø] er en ekstra fin bonus).

Nå som jeg er tilbake til hverdagen blir det nok mer blogging fra huset også. Men først  må dere få se alt det fantastiske jeg har opplevd.

Leave a Reply

