9a7bfc6bd45ef1d52af4583c58cf3a5bJeg har blitt hekta på HGTV sitt program “Design Stars”. Og det er også på dette programmet at jeg fant inspirasjonen til putene jeg skal ha på min spisestuebenk. Her har designeren malt helt enkle, hvite, kjedelige IKEA kommoder, og gjort de om til fantastiske små bokser av glede. Stoffet jeg bestilte på Ebay har kommet frem, og jeg er superfornøyd med kvaliteten. Nå gjenstår det kun å finne et ledig øyeblikk til å faktisk sy de om til puter.

//

$T2eC16FHJHwFG1l7Qr7GBR1JVsVkbQ~~60_12

I’ve been hooked on HGTV’s “Design Stars”. And it was also from this show that I found the inspiration for the pillows to dress my dining bench with. The designer has painted some simple, white, boring IKEA dressers, and made them into amazing little boxes of joy. The fabric I ordered on Ebay has arrived and I am super happy with the quality. The only thing that remains is to find a spare moment to actually sew them into pillows.

Leave a Reply

